Ο βουλευτής Σερρών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, αναλαμβάνει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο έχει κρίσιμο ρόλο στο αναπτυξιακό σχέδιο της ΝΔ αλλά και για τη δημιουργία θέσεων εργασίας.
Νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη αναλαμβάνει ένας Καραμανλής: Ο Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα, βουλευτής Σερρών και αρμόδιος τομεάρχης της ΝΔ μέχρι πρότινος, ένα από τα πρόσωπα της νέας γενιάς, ο οποίος για πρώτη φορά αναλαμβάνει κυβερνητική θέση και σε ένα πολύ σημαντικό τομέα.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει κρίσιμο ρόλο στο αναπτυξιακό σχέδιο της ΝΔ αλλά και για τη δημιουργία θέσεων εργασίας, καθώς όπως έχει τονίσει ο νέος πρωθυπουργός προεκλογικά το σχέδιο Υποδομών της ΝΔ περιγράφει 43.000 θέσεις εργασίας σε μεγάλα ή πιο μικρά έργα.
Ο Κώστας Καραμανλής, γιος του Αχιλλέα, του μικρότερου αδερφού του Κωνσταντίνου Καραμανλή και της Νίκης Διαμαντή, γεννήθηκε το 1974. Μεγάλωσε στην Αθήνα, αλλά από μικρός ανέπτυξε ιδιαίτερο δεσμό με τον τόπο καταγωγής του, τις Σέρρες, όπου και εξελέγη πρώτη φορά βουλευτής το Γενάρη του 2015 και μάλιστα πρώτος σε σταυρούς.
Όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξελέγη αρχηγός της ΝΔ του ανέθεσε τον τομέα Υποδομών και Μεταφορών του κόμματος. Σπούδασε Ιστορία και Οικονομικά στο Hamilton College της Νέας Υόρκης και, στη συνέχεια, αποφοίτησε από τη σχολή μεταπτυχιακών σπουδών Διεθνών Σχέσεων Fletcher School of Law and Diplomacy του Tufts University στη Βοστόνη.
Υπηρέτησε, ως έφεδρος αξιωματικός στα τεθωρακισμένα, στρατιωτική θητεία 24 μηνών –πολλοί εκ των οποίων στην 25η Ταξιαρχία Τεθωρακισμένων Ξάνθης.
Από το 2002 ως το 2004 εργάστηκε στην ελβετική τράπεζα επενδύσεων UBS Warburg στο Λονδίνο. Στη συνέχεια, για δέκα χρόνια, εργάστηκε ως διευθυντικό στέλεχος σε ποντοπόρο ναυτιλιακή εταιρεία, με έδρα τον Πειραιά. Παράλληλα, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνος Διεθνών Σχέσεων του Ιδρύματος «Κωνσταντίνος Καραμανλής».
Τι έχει πει ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών για το σχέδιο της ΝΔ στο χώρο ευθύνης του:
“Πρόγραμμά μας και στόχος μας, είναι να κάνουμε όλα αυτά που δεν έκανε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αυτά τα χρόνια. Γιατί ποιος είναι ο «απολογισμός» της; Πρώτον, δεν κατάφερε να ξεκινήσει ούτε ένα μεγάλο έργο. Δεύτερον κι ακόμα χειρότερο, δεν αφήνει πίσω της ούτε μία ώριμη μελέτη. Και τρίτον, έχει να επιδείξει μια σειρά από παταγωδώς αποτυχημένους χειρισμούς, με πιο εμβληματική περίπτωση το Πάτρα-Πύργος. Τι κυρίως θέλουμε να κάνουμε, λοιπόν, εμείς; Πρώτον, να καταρτίσουμε έναν προσεκτικά μελετημένο στρατηγικό σχεδιασμό για τα μεγάλα έργα της επόμενης 10ετίας. Δεύτερον, ρεαλιστικές καινοτόμες ιδέες και έξυπνους, δοκιμασμένους στο εξωτερικό, τρόπους για τη χρηματοδότηση, την επίσπευση και την υλοποίηση των έργων. Τρίτον, μελέτες σκοπιμότητας όλων των έργων, όπως και αξιολόγηση της υλοποίησής τους, από έγκυρους ανεξάρτητους φορείς. Τέταρτον, φυσικά, ξεμπλοκάρισμα εμβληματικών επενδύσεων όπως το Ελληνικό. Και πέμπτον, ένα εφαρμόσιμο πρόγραμμα έργων που μπορούν να υλοποιηθούν άμεσα. Εμείς δεν βλέπουμε τα έργα ως εργαλεία υφαρπαγής ψήφων, αλλά ως εργαλεία ανάπτυξης.”