Ήταν 31 Αυγούστου του 1997 όταν ανακοινώθηκε πως η πριγκίπισσα Diana, πρώην σύζυγος του Κάρολου και μητέρα των William και Harry, έχασε τη ζωή της σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα στο Παρίσι. Για το δυστύχημα αυτό έχουν γραφτεί πολλά από τότε, όπως το ότι έφταιγαν οι παπαράτσι που την κυνηγούσαν ή πως υπήρχε δολιοφθορά μέσα από το ίδιο το Παλάτι.
Σχεδόν 22 χρόνια μετά τον θάνατό της όμως, έρχονται στο φως της δημοσιότητας στοιχεία για την κατάσταση του αυτοκινήτου στο οποίο επέβαινε η αγαπημένη πριγκίπισσα με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή της. Πιο συγκεκριμένα οι πληροφορίες που αποκαλύφθηκαν μέσα από το ντοκιμαντέρ «Ο θάνατος της Νταϊάνα: Μια απίστευτη αποκάλυψη», αναφέρουν πως η Mercedes στην οποία βρήκε τον θάνατο η Diana δεν ήταν σε καθόλου καλή κατάσταση.
Τη χαρακτήριζαν «ένα επικίνδυνο επισκευασμένο σαράβαλο» και υποστήριζαν ότι δεν θα έπρεπε να κινείται στους δρόμους, και ότι αν κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 60 χλμ. ο οδηγός δύσκολα θα μπορούσε να την κρατήσει. Ωστόσο οι προειδοποιήσεις αυτές που είχαν γίνει δύο μήνες πριν το δυστύχημα της 31ης Αυγούστου 1997, δεν λήφθηκαν ποτέ υπόψιν.
Η συγκεκριμένη Mercedes-Benz S280 ανήκε στο στόλο των αυτοκινήτων του Παρισινού Ritz Hotel, ιδιοκτησίας του Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ, πατέρα του Ντόντι (συντρόφου της Diana) και πως είχε τρακάρει αρκετές φορές στο παρελθόν. Στο ντοκιμαντέρ αυτό που προβλήθηκε στη Γαλλία αναφέρθηκε επίσης πως τον Ιανουάριο του 1995 ένας κρατούμενος που είχε βγει με άδεια έκλεψε το αυτοκίνητο για να κάνει βόλτες στο Παρίσι, με το οποίο και τράκαρε καταλήγοντας με την οροφή στο έδαφος, αφού έτρεχε με πάνω από 160χλμ/ ώρα.
Οι εμπειρογνώμονες θεώρησαν πως το όχημα είχε καταστραφεί πλήρως και ήταν αδύνατο να φτιαχτεί, με την ασφαλιστική να δίνει και αποζημίωση. Εν τέλει ένας μηχανικός ανέλαβε να το ανακατασκευάσει και να το πουλήσει στην Etoile Limousines. Το συγκεκριμένο αμάξι παρά την ανακατασκευή του δεν έπρεπε να επιστρέψει στην κυκλοφορία, καθώς ήταν επικίνδυνο. Ο Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ πάντοτε υποστήριζε ότι το δυστύχημα ήταν αποτέλεσμα δολιοφθοράς της ΜΙ6 κατόπιν εντολής της βασιλικής οικογένειας.
Ωστόσο, το 2008 ένας Βρετανός δικαστής στο πόρισμά του έκανε λόγο για «βαριά αμέλεια» του σοφέρ της πριγκίπισσας Diana, Anri Paul, ο οποίος επίσης βρήκε το θάνατο στο ίδιο τροχαίο αφού τον κατηγορούσαν ότι έτρεχε με πάνω από 190 χλμ. με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου κάτω από τη γέφυρα Αλμά, ενώ ήταν μεθυσμένος, είχε πάρει αντικαταθλιπτικά και προσπαθούσε να αποφύγει τους παπαράτσι. Επιπλέον ανέφερε ότι η Diana δεν φορούσε ζώνη καθώς και ότι η Mercedes χτύπησε σε κολώνες της γέφυρας και δεν φάνηκε να έχει εμπλοκή με άλλο όχημα.
Επομένως αποδεικνύεται ότι δεν υπήρχε καμία απολύτως συνωμοσία και ότι αυτό που συνέβη τη νύχτα της 31ης Αυγούστου του 1997 δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα.