Η Bugatti αποκάλυψε το νέο της hypercar που ακούει στο όνομα Divo. Κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο, δεν είναι δηλαδή όπως οι Ferrari FXX-K και McLaren P1 GTR που δεν έχουν επίσημη έγκριση τύπου για το δρόμο. Αλλά είναι εστιασμένη για χρήση στην πίστα. Για να κλείσει τα στόματα κατασκευαστών που βγάζουν πολύ γλώσσα για χρόνους και ρεκόρ σε διάφορα circuit.
Θα κατασκευαστούν μόλις 40 κομμάτια και η τιμή της αγγίζει τα πέντε εκατομμύρια ευρώ. Ναι καλά διαβάσατε: €5.000.000! Και όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, η παραγωγή είναι ήδη sold out. Αν και το αυτοκίνητο βασίζεται στη Chiron, η σχεδίαση είναι εντελώς διαφορετική για λόγους εμφάνισης και αεροδυναμικής απόδοσης. Αλλαγές έχουν επίσης γίνει και στην ανάρτηση. Η Bugatti ανακοινώνει ότι η Divo γυρίζει στην πίστα (στο handling circuit) του κέντρου δοκιμών Nardo οκτώ δευτερόλεπτα ταχύτερα από τη Chiron.
Η Divo, η οποία παίρνει το όνομά της από τον Albert Divo, δύο φορές νικητή του Targa Florio, έχει ένα εντελώς διαφορετικό εμπρός μέρος. Το πιο επιθετικό ρύγχος ενσωματώνει ένα μεγαλύτερο σπόιλερ το οποίο παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη και τροφοδοτεί τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Τα νέα LED φώτα είναι η νέα σχεδιαστική υπογραφή της Bugatti. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην βελτίωση της ψύξης των φρένων και της μετάδοσης, με μια σειρά από εισαγωγές και πτερύγια να διαμορφώνουν ανάλογα τη ροή. Ακόμη και η σχεδίαση της οροφής έχει διαφοροποιηθεί για να επιταχυνθεί η ροή κρύου αέρα προς τον κινητήρα, μέσω του νέου καλύμματος.
Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από το νέο ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος φτερό, το οποίο είναι 23% μεγαλύτερο από αυτό της Chiron και λειτουργεί επίσης σαν αερόφρενο. Τα πίσω φώτα είναι κατασκευασμένα από μικρά πτερύγια, 44 τον αριθμό, κατασκευασμένα με τη μέθοδο της τρισδιάστατης εκτύπωσης.
Όλες οι αλλαγές στο αμάξωμα έχουν αυξήσει την κάθετη δύναμη κατά 90 kg, επιτρέποντας στην Divo να αναπτύσσει πλευρικές επιταχύνσεις 1,6 g. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, για περισσότερη ακρίβεια και καλύτερη ευελιξία στις στροφές. Αυξήθηκε η γωνία κάμπερ των τροχών, πράγμα που σημαίνει ότι στην ευθεία φορτίζεται περισσότερο το εσωτερικό μέρος του πέλματος των ελαστικών, αναπτύσσοντας περισσότερη θερμότητα από ότι αν όλο το πέλμα πατούσε στην άσφαλτο. Για αυτό το λόγο η τελική ταχύτητα περιορίστηκε ηλεκτρονικά στα… μόνο 380 km/h. Η ανάρτηση έχει ξαναρυθμιστεί, ενώ οι σφυρήλατοι ειδικοί τροχοί και η αυξημένη χρήση ανθρακονήματος μειώνουν το βάρος κατά 35 kg.
Το εσωτερικό έχει νέα καθίσματα και επένδυση από Alcantara, όπως και στο τιμόνι. Φυσικά τα χρώματα μπορούν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις των πελατών, σε συνδυασμό και με την εξωτερική βαφή.
Στον κινητήρα δεν έχουν γίνει αλλαγές. Χρησιμοποιείται ο ίδιος W16 οκτώ λίτρων, με απόδοση 1.500 PS και εφτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τα 2,4” που ανακοινώνει το εργοστάσιο για την επιτάχυνση 0-100 km/h είναι πραγματική θηλιά στο λαιμό.