Ατελείωτες ουρές και ταλαιπωρία αντιμετωπίζει το επιβατικό κοινό του μετρό καθώς εκατοντάδες άνθρωποι περίμεναν αρκετή ώρα μόνο και μόνο για να βγάλουν ένα εισιτήριο ή να ανταλλάξουν τα παλιά χάρτινα με τα ηλεκτρονικά. Παράλληλα το επικείμενο ολικό σταδιακό κλείσιμο στις μπάρες αναμένεται να φέρει επιπλέον προβλήματα
Ειδικότερα μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου προβλέπεται πως θα κλείσουν οι πύλες σε όλους τους σταθμούς του μετρό. Την Δευτέρα έκλεισαν οι πύλες σε τέσσερις σταθμούς, ενώ σταδιακά θα κλείνουν και οι άλλες, ανάλογα με την πορεία ολοκλήρωσης των εργασιών ώστε να εξασφαλίζεται το ταυτόχρονο άνοιγμα των πυλών σε περίπτωση ανάγκης.
Μέχρι τότε η διοίκηση του ΟΑΣΑ προσβλέπει να θα έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση περίπου 100 μηχανημάτων αφής ώστε αντί για τα παλαιά χάρτινα εισιτήρια να υποστηρίζουν το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε όλο το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ, έχουν εγκατασταθεί περίπου 300 αυτόματοι πωλητές, τα οποία, όπως φαίνεται στην πράξη δεν επαρκούν.
Στους περισσότερους σταθμούς του μετρό υπάρχουν τέσσερα παλαιά μηχανήματα χάρτινου εισιτηρίου που είναι εκτός λειτουργίας και μόνο δύο μηχανήματα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή φόρτισης των καρτών με αποτέλεσμα οι ουρές που σχηματίζονται να είναι μεγάλες.
Παράλληλα δεν έχει ξεκινήσει η έκδοση προσωποποιημένων καρτών για δεκάδες χιλιάδες δικαιούχους μειωμένου ή δωρεάν κομίστρου που αναμένεται να επιβαρύνει και άλλο τις ουρές. Δωρεάν μετακίνησης δικαιούνται και δύο ακόμα κατηγορίες, οι άνεργοι και οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) οι οποίοι επίσης πρέπει με κάποιο τρόπο να εκδώσουν προσωποποιημένες κάρτες.
Στα προβλήματα αυτά θα πρέπει ο ΟΑΣΑ να «απαντήσει» ώστε στο ολικό κλείσιμο των πυλών, να μην εμφανιστούν φαινόμενα χάους στους σταθμούς το μετρό και του ΗΣΑΠ.