Βόμβα μεγατόνων αναμένεται να σκάσει οσονούπω όπως μαθαίνουμε, με την συμμορία που αλλοιώνει τις επισκεψιμότητες στο Διαδίκτυο εξαπατώντας, διαφημιζόμενους, διαφημιστικές εταιρείες (μερικές βέβαια είναι μέσα στο «κόλπο») αλλά και φορείς του Δημοσίου που προβάλονται διαδικτυακά.
Ο πυρήνας της Παράγκας με τις αλλοιωμένες επισκεψιμότητες φέρεται να έχει την βάση του στην επίσημη σελίδα της Yahoo στην Ελλάδα, (https://gr.yahoo.com/) κάποιοι διαχειριστές της οποίας όπως θα δείτε και σε σειρά screen shots που παραθέτουμε στην συνέχεια, δείχνουν μια ιδιαίτερη… αδυναμία σε συγκεκριμένες ενημερωτικές ιστοσελίδες.
Παράλληλα η ίδια ομάδα έχει στήσει και σειρά σελίδων «Φίλων της Yahoo», «Νέα και Ειδήσεις της Yahoo» κ.λ.π. στο Facebook στην οποία κάνουν like (άρα βλέπουν και στον τοίχο τους) εκατοντάδες χιλιάδες ανυποψίαστοι χρήστες, μέσα από τις οποίες αναδημοσιεύουν αναρτήσεις ξανά των ΙΔΙΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ιστοσελίδων «φουσκώντας» την επισκεψιμότητα τους.
Η αγορά βουίζει εδώ και καιρό πως πίσω από αυτήν την «υπηρεσία» που προσφέρει η συγκεκριμένη ομάδα, διακινούνται εκατοντάδες χιλιάδες «μαύρα» ευρώ αφού τίποτε σε αυτή την ζωή δεν προσφέρεται τζάμπα.
Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει ο Lykavitos.gr έχει σταλεί ήδη στα κεντρικά της Yahoo επιστολή για την «μηχανή» που έχουν στήσει κάποιοι εγχώριοι επιτήδειοι (προφανώς εν αγνοία της μητρικής εταιρείας) με «ονόματα» και «διευθύνσεις».
Παράλληλα το θέμα πρέπει να απαχολήσει σοβαρά και το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, αφού Παππάς και Κρέτσος, μετά την πρωτοβουλία (σε σωστή καυτεύθυνση που ανέλαβαν) για τη δημιουργία Μητρώου Διαδικτυακού Τύπου, οφείλουν να διερευνήσουν εάν τα εκατομμύρια ευρώ της Κρατικής Διαφήμισης θα κατανέμονται με δίκαιο τρόπο και όχι σε site με μαϊμού επισκεψιμότητες.
Τέλος όπως μαθαίνουμε τις επόμενες μέρες θα γίνει και επίσημη καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, η οποία πολύ εύκολα μπορεί να εντοπίσει πως έχει στηθεί αυτή η βρόμικη «μηχανή» εξαπάτησης των ιδιωτών διαφημιζομένων αλλά και Κρατικων Φορέων που διαφημίζονται στο διαδίκτυο.