Η “Πέππα το γουρουνάκι” είναι ένα από τα πιο δημοφιλή καρτούν για παιδιά των τελευταίων χρόνων ενώ και τα εμπορεύματα με το πρόσωπο της έχουν κατακλύσει τόσο τα καταστήματα παιχνιδιών όσο και τα παιδικά δωμάτια και αξεσουάρ. Όμως στην Κίνα αν και μέχρι πρόσφατα οι περιπέτειες της γνωστής “Πέππα” ήταν ιδιαίτερα αγαπητές και ήταν τρομερά δημοφιλής ανάμεσα τόσο στα παιδιά όσο και στους μεγάλους, ένα από τα πιο γνωστά site κοινωνικής δικτύωσης αποφάσισε να “κατεβάσει” το διάσημο βρετανικό καρτούν επειδή χρησιμοποιείται για “ανατρεπτικούς” σκοπούς.
Οι χρήστες του Doujin εδώ και μερικές μέρες δεν μπορούν να βρουν λοιπόν τα βίντεο από το καρτούν, καταργήθηκε και το hashtag #PeppaPig, ενώ και η αναζήτηση για την Πέππα, δεν βγάζει κανένα αποτέλεσμα. Η Πέππα έπεσε θύμα της δημοτικότητας της στην Κίνα, καθώς τόσο αυτή όσο και οι υπόλοιποι χαρακτήρες του καρτούν χρησιμοποιούνται ευρέως στην καθημερινή ζωή των κατοίκων της Κίνας, ενώ και τα memes που την έχουν σαν πρωταγωνίστρια έχουν κατακλύσει το intenet. Αυτή τη δημοτικότητα έχουν εκμεταλλευτεί κάποιοι οι οποίοι φτιάχνουν καρτούν παρωδίες της Πέππα και “ακατάλληλες ψεύτικες εκδοχές” και μέσα από αυτές περνάνε αναφορές σε παιδοφιλία και μηνύματα σεξουαλικού περιεχομένου.
Η τάση αυτή παρατηρήθηκε κυρίως στην πλατφόρμα μετάδοσης βίντεο Douyin, γεγονός που ίσως οδήγησε στην απαγόρευση της Πέππας σε αυτόν.
Η «Πέππα το γουρουνάκι» είναι εδώ και καιρό πολύ αγαπητή στα παιδιά στην Κίνα, έχοντας συγκεντρώσει 34 δισεκατομμύρια views σε τοπικές πλατφόρμες βίντεο.
Ξεκίνησε να μεταδίδεται στη χώρα στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και μέχρι στιγμής έχουν μεταδοθεί περισσότερα από 100 μεταγλωττισμένα επεισόδια τόσο από το κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο CCTV, όσο και από κάποιες ψηφιακές πλατφόρμες, όπως o ιστότοπος iQiyi.