Η πρώτη έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης, σύμφωνα με τις βασικές προδιαγραφές του Οικουμενικού Συμφώνου τού Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ), παρουσιάζεται από την Νο 1 ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας. Δείτε τι περιλαμβάνουν αυτές οι Αρχέs
Τα καταστήματα Public -54 τον αριθμό, σε Ελλάδα και Κύπρο, 100% θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Olympia- κλείνοντας 12 χρόνια δραστηριοποίησης στην αγορά του λιανικού εμπορίου, παρουσιάζουν την πρώτη έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Αυτή, έχει συνταχθεί σύμφωνα με τις βασικές προδιαγραφές της Αναφοράς Προόδου ως προς την τήρηση των Αρχών του Οικουμενικού Συμφώνου του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ).
Συγκεκριμένα, τα Public, με στόχο να αποτελούν τον απόλυτο προορισμό για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες, επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή τους στην τήρηση των Αρχών του ΟΗΕ ως προϋπόθεση για τον σύγχρονο τρόπο άσκησης της επιχειρηματικότητας. Οι Αρχές αυτές περιλαμβάνουν τους τομείς των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, των Συνθηκών Εργασίας, της καταπολέμησης της διαφθοράς, της προστασίας του περιβάλλοντος και της προάσπισης της Βιώσιμης Ανάπτυξης.
2016: Ανθρώπινο δυναμικό
-94 νέες προσλήψεις και 75 προαγωγές εκ των έσω
-Public School of Retail, 18.500 ώρες εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους εργαζόμενους
-Δημιουργία της πλατφόρμας mypublic.gr για τους εργαζομένους
-Χριστουγεννιάτικα Δώρα για όλο το Προσωπικό
-Δημιουργία Τράπεζα Αίματος.
2016 : Πρωτοβουλίες για την κοινωνία
-Τα Public συμμετέχουν ενεργά στην κοινωνία με πρωτοβουλίες όπως η αποστολή προμηθειών σε πρόσφυγες, οι εκδηλώσεις ενημέρωσης για το σχολικό εκφοβισμό και η ενίσχυση της καμπάνιας «ένα στα πέντε» για την πρόληψη της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης.
-1.000 δωρεάν εκδηλώσεις τον χρόνο εκπαιδευτικές και πολιτιστικές για παιδιά και ενήλικες.
-Τοπικές κοινότητες: 95% του συνόλου των εργαζομένων, στα 50 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, έχουν προσληφθεί από τις τοπικές κοινότητες στις οποίες εργάζονται.
2016: Για την αγορά και τους πελάτες
-Ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων με 3 νέα καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.
-15 διακρίσεις ανάμεσά τους 2: Retailer of the Year και το Καλύτερο Ελληνικό online store.
-Εξυπηρέτηση πελατών: το 98% των πελατών δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση, ενώ το 94% δηλώνει πως θα αγόραζε ξανά από www.public.gr
Περιβάλλον και βιώσιμη ανάπτυξη: Ανάληψη πρωτοβουλιών για την προώθηση της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας των εργαζομένων, των συνεργατών και των πελατών των καταστημάτων, αλλά και ενίσχυση της εμπορικής διάθεσης προϊόντων τα οποία, κατασκευάζονται σύμφωνα με φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες.
Η Διευθύντρια Επικοινωνίας των Public, μέλους του Ομίλου Olympia, Ανθή Τροκούδη, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Με κεντρικό άξονα την εξέλιξη των ανθρώπων μας, την ικανοποίηση του πελάτη μας και το κοινωνικό μας αποτύπωμα, ο πρώτος Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης των Public αναδεικνύει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της μάρκας και υπογραμμίζει την αξία που προσφέρει η εταιρεία στην επιχειρηματικότητα και στην κοινωνία».