Το Black Friday πέφτει φέτος στις 23 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με το Picodi.com, το 36% των αγοραστών θα συμμετάσχει στην γιορτή των προσφορών και εκπτώσεων, ενώ το 77% εξοικονομεί ήδη χρήματα ειδικά για τις Black Friday αγορές.
Την παραμονή των μεγαλύτερων εκπτώσεων του έτους – «Black Friday 2018», οι αναλυτές του Picodi.com πραγματοποίησαν μία έρευνα. Στην έρευνα αυτή που διοργανώθηκε φέτος στις 25-31 Οκτωβρίου, έλαβαν μέρος οι λάτρεις των προσφορών και ψώνιων μέσω διαδικτύου. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης δείχνουν τι μπορείτε να περιμένετε από τη φετινή έκδοση του Black Friday. Από την αναφορά θα μάθετε, μεταξύ άλλων αν μπορείτε να εμπιστευτείτε τις εκπτώσεις στα καταστήματα; Πως βλέπουν το Black Friday οι καταναλωτές; Ή πόσο σκοπεύουν να ξοδέψουν οι κάτοικοι της Ελλάδας κατά τη διάρκεια του Black Friday;
Αναμονή μεγάλων εκπτώσεων
Το 36% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα επωφεληθεί από τις εκπτώσεις που προσφέρονται κατά τη διάρκεια του Black Friday. Αυτό το αποτέλεσμα είναι το επακόλουθο των τελευταίων
χρόνων, όπου στο τέλος Νοεμβρίου μπορούσατε να αποκτήσετε ρούχα, ηλεκτρονικά ή παπούτσια σε πολύ ελκυστικές τιμές. Η αύξηση του ενδιαφέροντος για το Black Friday επηρεάζεται επίσης από πολυάριθμες δραστηριότητες μάρκετινγκ που πραγματοποιούνται τόσο από γνωστές, μεγάλες εταιρείες όσο και από τους μικρότερους λιανοπωλητές Πριν από 4 χρόνια ακόμη όλοι μιλούσαν για τις ασυναγώνιστες εκπτώσεις που είχαν μέρος στις ΗΠΑ ή στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Μια άλλη πτυχή του αυξανόμενου ενδιαφέροντος για το Black Friday στην χώρα των Αρχαίων Θεών είναι το γεγονός ότι το 77% των ερωτηθέντων δήλωσε πως εξοικονομεί χρήματα ειδικά για τα Black Friday ψώνια. Το 6% είναι πρόθυμοι να πάρουν το αγαπημένο τους προϊόν σε δόσεις, ενώ το υπόλοιπα 17% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει αρκετά ικανοποιητικό εισόδημα για να μπορέσει να κάνει μεγαλύτερα ψώνια.
ΤΟ BLACK FRIDAY ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Αγορές το Black Friday – πως και πόσο αγοράζουμε;
Το 38% των καταναλωτών αγοράζει παρορμητικά κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής, ενώ το 62% παραγγέλνει έχοντας ήδη προγραμματίσει αυτό που πραγματικά θέλει να αγοράσει. Όσον αφορά τον αριθμό των προϊόντων που θα αγοράσουμε;
Το 37% ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα αγοράσει 2-3 προϊόντα, ενώ το 37% ενδιαφέρεται να αποκτήσει 5 ή παραπάνω καινούρια προϊόντα.
Το Black Friday δίνει αρχή στην εορταστική περίοδο των Χριστουγεννιάτικων αγορών. Σύμφωνα με την έρευνά μας μόνο το 18% των καταναλωτών θα αγοράσει δώρα για τους αγαπημένους τους. Η πλειοψηφία (63%) θα κάνει δώρο στους εαυτούς τους, ενώ το 39% των αγοραστών θα πάρει προϊόντα για το σπίτι.
ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
Οι εκπτώσεις του Black Friday είναι ψεύτικες;
Κάθε χρόνο αμέσως μετά το Black Friday εμφανίζονται νεά πως οι εκπτώσεις ήταν μηδαμινές και υπήρχαν αποκλειστικά για σκοπούς μάρκετινγκ. Παρ’όλα αυτά το 71% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι μπορούσε να βρει πραγματικές εκπτώσεις στην τεράστια γκάμα τωνΠροσφορών Black Friday. Μονάχα το 29% θεώρησε ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις δεν είναι αληθινές και δεν αξίζουν τον κόπο. Σύμφωνα με τις περσινές στατιστικές του Picodi το μέσο ποσοστό έκπτωσης στα καταστήματα της Ελλάδας κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής έφτασε το 53%.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ
Ποιος και για πόσο αγοράζει κατά τη διάρκεια του Black Friday;
Για να απαντήσουμε στην παραπάνω ερώτηση, πήραμε τα στατιστικά αποτελέσματα από την περσινή έρευνα και τα συγκρίναμε με τον αριθμό επισκέψεων στην σελίδα μας μια κανονική ημέρα και την ημέρα του Black Friday. Παρατηρήσαμε εντυπωσιακές αυξήσεις στον αριθμό των επισκέψεων σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Το μεγαλύτερο όμως ενδιαφέρον για το Black Friday βρέθηκε στις ομάδες 18-24 και 25-34: Παρατηρήσαμε αντιστοίχως 2708% και 2299% περισσότερους χρήστες από μια κανονική Παρασκευή.
Όσον αφορά το φύλο, τα στοιχεία της έρευνας του τρέχοντος έτους δείχνουν ότι
οι άνδρες θα ξοδέψουν περισσότερα χρήματα κατά μέσο όρο από ό, τι οι γυναίκες – 244 και 205 ευρώ αντίστοιχα. Μεταξύ των επιλεγμένων συσκευών κατά τις Black Friday αγορές, κυριαρχούν οι υπολογιστές (50%).
ΤΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ
Μεθοδολογία
Η έρευνα χρησιμοποιεί στατιστικά στοιχεία της πλατφόρμας εκπτώσεων Picodi.com και τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου που διεξήχθη στις 25-31 Οκτωβρίου 2018.
Τί είναι το Black Friday;
Το Black Friday (“Η μαύρη Παρασκευή”) είναι η μεγαλύτερη μέρα εκπτώσεων και προσφορών του χρόνου, την οποία τα μαγαζιά από όλο τον Κόσμο προσφέρουν εκπτώσεις έως και 90%!
Πότε πέφτει το Black Friday 2018;
Το Black Friday πραγματοποιείται πάντα την τελευταία Παρασκευή μετά το Thanksgiving (Ημέρα των Ευχαριστιών) και σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου ενόψει των Χριστουγέννων. Φέτος το Black Friday σε όλο τον Κόσμο πέφτει στις 23 Νοεμβρίου.
Τι μπορώ να αγοράσω φθηνότερα κατά τη διάρκεια του Black Friday;
Οι μεγαλύτερες εκπτώσεις πάντα βρίσκονται στα ηλεκτρονικά και οικιακές συσκευασίες όπως τηλεοράσεις, υπολογιστές, κινητά κτλ. Αυτή την ημέρα έως και τα πιο πρόσφατα μοντέλα βρίσκονται σε εκπτώσεις.Κάθε χρόνο η Apple προσφέρει εκπτώσεις εκατοντάδων ευρώ στο νεότερο iPhone και το Samsung στη συλλογή Galaxy. Τα Xiaomi και Huawei επίσης προσφέρουν πολύ ενδιαφέρον εκπτώσεις στα προϊόντα τους.
Οι εκπτώσεις σε ρούχα και παπούτσια φτάνουν τα 80%. Στο Black Friday πάντα συμμετέχουν πάρα πολλά καταστήματα και πολλές γνωστές μάρκες. Χάρη των εκπτώσεων και εκπτωτικών κωδικών μπορείτε να πάρετε έως και 50% έκπτωση σε όλα!
Εκτός από αυτό, το Black Friday δίνει μια πολύ καλή ευκαιρία να αγοράσετε φθηνότερα επώνυμα καλλυντικά, αρώματα, βιβλία, αγαθά για τα παιδια σας, έως και για τα κατοικίδια σας! Μερικά προϊόντα μπορείς να τα αγοράσεις με 1 ευρώ!
Πως να ετοιμαστώ για το Black Friday;
Πάνω απ όλα αποφύγετε τα μεγάλα ψώνια μέχρι το Νοέμβριο- ώστε έτσι θα μπορέσετε να εξοικονομήσετε έως και εκατοντάδες ευρώ;
Μάθετε τις τιμές των προϊόντων που θέλετε να αγοράσετε από πριν
Μερικές μέρες πριν το Black Friday μπείτε στο Picodi.com/gr και δείτε τις ανακοινώσεις για τις επερχόμενες εκπτώσεις
Όταν έρθει το Black Friday μην χάνετε χρόνο, πρέπει να είστε έτοιμοι. Τα προϊόντα εξαντλούνται πολύ γρήγορα
Το Black Friday του 2017 ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Στις 24 Νοεμβρίου 2017, η δραστηριότητα των καταναλωτών αυξήθηκε κατά μέσο όρο κατά 624% σε σύγκριση με μια συνηθισμένη ημέρα. Πέρυσι η αύξηση ήταν 619%. Οι πιο δραστήριοι χρήστες προέρχονταν από το Πακιστάν όπου ο αριθμός των συναλλαγών αυξήθηκε κατά 11525%. Οι αγοραστές από την Ουγγαρία (9750%), την Ιταλία (4516%) και την Ελλάδα (2600%) αξίζει επίσης να αναφερθούν.
Δεν ξαφνιάζει το γεγονός ότι και οι καταναλωτές στην Ελλάδα αγόραζαν περισσότερα από ότι συνηθώς. Ο αριθμός των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2600% τη διάρκεια του Black Friday. Ωστόσο ο αριθμός αυτός είναι λιγότερο εντυπωσιακός απ’ ό,τι κατά τη διάρκεια του Black Friday 2016, oπού η αύξηση των συναλλαγών έφτασε τα 7293%.
Η μέση αξία του καλαθιού αγορών ήταν 96,97 €. Το οποίο είναι 11,49 € περισσότερα απ’ ό,τι πέρυσι (85,48 €) Το μέσο ποσοστό έκπτωσης στην Ελλάδα κατά την διάρκεια του Black Friday έφτασε τα 53%. Εξοικονομήθηκαν λοιπόν 75,55 €.
Γενικώς οι καταναλωτές στην Ελλάδα χάρη του Picodi εξοικονομήσανε 578 094 €.
Τα προϊόντα που είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση φέτος ήταν ηλεκτρικά, μόδα και βιβλία. Στη λίστα των δημοφιλέστερων καταστημάτων βρέθηκαν τα Plaisio, Zara και Public. Όσο αφορά τις συσκευές που χρησιμοποιήθηκαν για τις online αγορές, οι περισσότεροι καταναλωτές από την Ελλάδα αγόραζαν μέσω υπολογιστών και laptop (50%). Smartphones χρησιμοποίησε το 43% των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των προσφορών του Black Friday, ενώ μόνο 7% χρησιμοποίησε tablets.