Η ομάδα των αναλυτών του Black-Friday.Global πραγματοποίησε έρευνα για τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών αλλά και τα κέρδη των επιχειρήσεων στην Ελλάδα.
Το 85% των ερωτηθέντων γνωρίζουν τι είναι η Black Friday και μάλιστα το εκμεταλλεύονται καθώς ψωνίζουν. Στα Ελληνικά διαδικτυακά καταστήματα το Black Friday πρωτοεισήλθε το Νοέμβριο του 2016.
Στις εκπτώσεις του Black Friday ψωνίζουν 2 στους 5 Ελληνες.
Ανάμεσα σε αυτούς, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών θα επωφεληθεί από τις προσφορές τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο (64,5%), το 20,7% θα αναζητήσει ευκαιρίες μόνο σε φυσικά καταστήματα, ενώ μόλις το 14,8% θα επιλέξει μόνο ηλεκτρονικά καταστήματα για τις αγορές τους.
Για παράδειγμα, πριν από ένα χρόνο, το ποσοστό των ανθρώπων που αναζητούσαν τις εκπτώσεις μόνο στα εμπορικά κέντρα ήταν σχεδόν διπλάσιο. Το γεγονός αυτό σημαίνει πως το 2018 ακόμη περισσότεροι καταναλωτές θα κάνουν τις αγορές τους διαδικτυακά.
Πώς αυξάνεται η πώληση την Black Friday σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη Παρασκευή
Μια τόσο καλή αναγνώριση του Black Friday κάθε χρόνο έχει ως συνέπεια τρομερές αυξήσεις των δεικτών πωλήσεων.
Στην Ελλάδα οι χρήστες έκαναν 2.600% περισσότερες αγορές απ’ ό, τι συνήθως.
Ετσι, δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι σε πολλές χώρες ο Νοέμβριος είναι ο μήνας που αποφέρει τα μεγαλύτερα κέρδη για τους πωλητές.
Εκτιμάται ότι το μερίδιο του Νοέμβρη στον ετήσιο κύκλο πωλήσεων κυμαίνεται περίπου στα 20% και σε ορισμένες χώρες, όπως στην Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Νότια Αφρική, μία στις τρεις διαδικτυακές συναλλαγές πραγματοποιείται το Νοέμβριο.
Πόσα χρήματα θα ξοδέψουν οι κάτοικοι διαφόρων χωρών κατά τη διάρκεια του Black Friday
Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν ότι το μεγαλύτερο χρηματικό ποσό, κατά τη διάρκεια του Black Friday, είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν οι κάτοικοι της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης.
Στην Ελλάδα οι λάτρεις των προσφορών ετοιμάζονται να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 206 € (240 $) κατά τη διάρκεια του Black Friday.
Τα Bestsellers της Black Friday
Οπως έδειξαν τα αποτελέσματα της έρευνας του Black Friday Global, δεν είναι τα ηλεκτρονικά είδη εκείνα που ενδιαφέρουν πιο πολύ τους κυνηγούς των προσφορών, αλλά τα ρούχα.
Τα ηλεκτρονικά είδη βρέθηκαν μόλις στη δεύτερη θέση σύμφωνα με τους ερωτηθέντες. Το λιγότερο ενδιαφέρον φαίνεται να έχουν τα βιβλία, τα αθλητικά αξεσουάρ και τα εσώρουχα.
Εκπτώσεις άνω του μέσου όρου
Η Μαύρη Παρασκευή είναι γνωστή για τις απίστευτες προσφορές και εκπτώσεις που φτάνουν το 80-90%. Και παρόλο που ο αριθμός των προϊόντων για ένα συμβολικό ευρώ ή 90% έκπτωση είναι πολύ περιορισμένος, όσοι θα πάρουν μέρος στις εκπτώσεις μπορούν να είναι σίγουροι πως τους περιμένουν πραγματικά υψηλές εκπτώσεις.
Ο μέσος όρος έκπτωσης των ελληνικών online shops το περασμένο έτος έφτασε «μόνο» έως το -53%, το οποίο, έχοντας υπόψη τα προβλεπόμενα έξοδα των κατοίκων της Ελλάδας κατά τη διάρκεια του φετινού Black Friday, μπορεί να μεταφράζεται σε εξοικονόμηση έως και 232 €.