Στόλο από ρομποτικά ταξί χωρίς οδηγό θα κυκλοφορήσει η Tesla το 2020. Θα λάμπουν διά της απουσίας τους τιμόνι και πεντάλ!
Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Ίλον Μασκ δήλωσε ότι ρομπο – ταξί χωρίς άνθρωπο οδηγό θα αρχίσουν να κυκλοφορούν σε ορισμένες αμερικανικές πόλεις, έως το τέλος του 2020. Όπως είπε, η εταιρεία είναι πια σχεδόν έτοιμη να παράγει οχήματα που θα είναι πλήρως αυτόνομα και ασφαλή για οποιονδήποτε δρόμο.
Ορισμένοι αναλυτές, όμως, εμφανίζονται πιο σκεπτικιστές, μην αποκλείοντας ότι η ανακοίνωση εντάσσεται στη χορεία προηγούμενων δηλώσεων που εντυπωσιάζουν τους επενδυτές και το κοινό, αλλά δεν υλοποιούνται στην ώρα τους.
“Πιθανώς σε δύο χρόνια από σήμερα θα έχουμε φτιάξει ένα αυτοκίνητο χωρίς καθόλου τιμόνι ή πεντάλ”, προέβλεψε ο πάντα αισιόδοξος Μασκ, ο οποίος, μεταξύ άλλων, έχει υποσχεθεί ότι η άλλη εταιρεία του, η Space X, θα στείλει τους πρώτους ανθρώπους στον Άρη το 2024, μια ημερομηνία που φαντάζει υπεραισιόδοξη.
Tesla: Η… ρεκλάμα πάνω απ’ όλα!
Μερικοί θυμήθηκαν ότι ο Μασκ είχε προβλέψει πως τα αυτοκίνητα της Tesla θα ήσαν πλήρως αυτόνομα και χωρίς ανάγκη οδηγού έως το 2018, κάτι που δεν συνέβη τελικά. Είχε επίσης προβλέψει ότι το 2018 η εταιρεία θα παρήγε 500.000 αυτοκίνητα, αλλά έφτιαξε περίπου τα μισά. Και πέρυσι το καλοκαίρι είχε υποσχεθεί η Tesla θα κατασκεύαζε φέτος 10.000 σεντάν Model 3 την εβδομάδα, αλλά μέχρι στιγμής δεν βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής ούτε τα μισά.
Στο επίκεντρο της νέας υπόσχεσης για έναν στόλο ρομποτικών ταξί από του χρόνου, βρίσκεται ένας νέος μικροεπεξεργαστής ειδικά για αυτόνομα οχήματα, που παρουσίασε ο Μασκ και ο οποίος κατασκευάσθηκε από τη Samsung στο Τέξας.
Το νέο “τσιπάκι” υποτίθεται ότι θα προσδώσει στην Tesla την τεχνολογία αιχμής που δεν διαθέτουν οι – συνεχώς αυξανόμενοι – ανταγωνιστές της.
Ωστόσο, δεν βοήθησε η είδηση ότι προ ημερών ένα Tesla που ήταν παρκαρισμένο σε ένα γκαράζ στη Σαγκάη της Κίνας έπιασε μόνο του φωτιά και οι μηχανικοί της εταιρείας πάνε εσπευσμένα εκεί για να δουν τι συνέβη. Είχε προηγηθεί ένα άλλο παρκαρισμένο Tesla που είχε πιάσει φωτιά σε ένα συνεργείο στο Πίτσμπουργκ των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με αναλυτές, οι μπαταρίες λιθίου – ιόντων των ηλεκτροκίνητων οχημάτων είναι δυνατό να υπερθερμανθούν υπερβολικά ή να πάθουν βλάβη και να εκραγούν!