Ξέρουμε, ακούγεται τελείως παράλογο, αλλά με €38.000 αγοράζετε το πιο ακραίο MINI που υπάρχει στην πιάτσα.
Κάθε εχέφρων ανθρωπάκος που θα έψαχνε για το πιο σκληροπυρηνικό MINI, θα κατέληγε στην πιο tuned εργοστασιακή έκδοση, αυτή που ονομάζουμε χαριτολογώντας στο εδώ μαγαζί, «ο Γιάννης Κούπερ που δουλεύει».
Ή ακόμα καλύτερα και αν ήταν τυχερός, καθώς δύσκολα βρίσκεται, ένα John Cooper Works GP. Πιο χαμηλό και πιο σκληρό από το στάνταρ JCW, είναι σαφώς πιο αποδοτικό από το τελευταίο στη χρήση πίστας.
Μπορεί λοιπόν να είναι δύσκολο στην ανεύρεση, αλλά δεν είναι το ίδιο γρήγορο για MINI όταν σταθεί απέναντι σε αυτό το κάστομ Mini «quattro» με τα 870 άλογα που σας δείχνουμε. Και επειδή είστε και τυχεροί άνθρωποι, πωλείται.
Το πρότζεκτ παρουσιάστηκε πριν από πέντε χρόνια από τους Speedhunters, όταν κάτω από το καπό του είχαν παραχώσει ένα φτιαγμένο μοτέρ από Audi A3 του 1999 και τότε έβγαζε 450 άλογα. Ως ειδικοί λοιπόν περι τη βελτίωση θα πούμε, «τρίχες». Όταν μπαίνεις στην περιπέτεια να κτίσεις το κάστομ σωληνωτό σασί με κάστομ body από φάιμπεργκλας, τι να τα κάνεις τα 450 ψοφίμια; Να το αράζεις δίπλα στην καντίνα και να βλέπεις τις κόντρες των άλλων. Κάνεις αυτό που πολύ σωστά έπραξαν και οι τύποι. Βάζεις ένα 5κύλινδρο Audi και το τουμπανιάζεις μέχρι να σχεδόν να διπλασιάσεις την ισχύ του παλιού μοτέρ. Και όχι μόνο τα 870 άλογα, αλλά χρειάζεται να λάβετε σοβαρά υπόψη σας και τα 103,4 kgm!
Και φυσικά δεν παρέμεινε προσθιοκίνητο. Αντί από κάτω να κάνει χρήση εξαρτημάτων της MINI, το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την τετρακίνηση της Audi, εξ ου και το προσωνύμιο «quattro». Μετάδοση που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν.
Ναι λοιπόν είναι ένα νεανικό, μικρό θηρίο. Και δεν ζυγίζει τίποτα. Και δεν κρεμάει που πουθενά, ακουστικά τουλάχιστον, αλλά φανταζόμαστε και στην ουσία.
Πού είπατε πως πρέπει να στείλουμε τα 38 χιλιάρικα;