Πέμπτη χρονιά της Black Friday στην ελληνική αγορά και η εμπειρία έχει δείξει ότι η Μαύρη Παρασκευή δεν είναι υπόθεση μίας ημέρας. Με πρόσχημα την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών οι αλυσίδες τεχνολογίας και ηλεκτρικών έχουν “ανοίξει” την καταναλωτική γιορτή με αποτέλεσμα πέρυσι να φτάσει και τις 10 ημέρες.
Εβδομάδα προσφορών
Το 2018 ο χορός των προσφορών
της Black Friday ξεκίνησε από το βράδυ της Κυριακής – πέντε ημέρες πριν από την ημερομηνία – κάτι που αναμένεται να γίνει και φέτος. Πέρυσι την αρχή είχε κάνει η Κωτσόβολος και μέσα σε λίγες ώρες ακολούθησε η Public και οι υπόλοιπες αλυσίδες.
Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν από τις αρχές του Νοεμβρίου έχουν ξεκινήσει οι διαφημίσεις οι οποίες δημιουργούν κλίμα και αυξάνουν τις προσδοκίες. Για την αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών η συγκεκριμένη εβδομάδα είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς σύμφωνα με κύκλους της αγοράς στο διάστημα αυτό πραγματοποιούνται σχεδόν το 10% των ετήσιων πωλήσεων.
Μερίδιο από τις δαπάνες των καταναλωτών θα διεκδικήσουν έστω και σε μικρότερο βαθμό και αποκλειστικά την ημερομηνία της Black Friday (29 Νοεμβρίου) οι υπόλοιπες κατηγορίες όπως η ένδυση, τα σούπερ μάρκετ, τα καλλυντικά και οι υπηρεσίες (π.χ. αεροπορικές εταιρείες). Ήδη αρκετές διεθνείς εταιρείες ένδυσης έχουν μπει και αυτές στον χορό της διαφήμισης για την συγκεκριμένη ημερομηνία.